Testa brauciens Nissan Juke-R sacīkšu diapazonā

09-авг, 15;39 admin 1517
Šodien mūsu pārskatā par Nissan Juke-R, kas ir absorbējis labākās sporta automašīnas GT-R īpašības. Šīs versijas nosaukumā ir lepnais numurs 2.0, un tā jau ir modeļa otrā paaudze, kurā parādījušies daudzi jauninājumi. Šajā pārskatā mēs runāsim par tiem, kā arī par Juke-R 2.0 braukšanas īpašībām.
Sāksim ar ārpusi, kas šai automašīnai tiešām ir ļoti pārsteidzoša. Uzreiz pārsteidzoša ir priekšējā bufera masīvā oglekļa šķiedras faktūra un palielinātas gaisa ieplūdes atveres. Optika un režģis atgādina iepriekšējās paaudzes krosoveru, taču interesantāki.

Zem pārsega atrodas V6 3.8 motors ar pāris turbokompresoriem. Iekārta spēj nodrošināt 600 Zs jaudu. un 652 Nm griezes momentu, kas ļauj sasniegt pārsteidzošu dinamiku trasē. Automašīna labprāt iekož asfalta ceļā un iegūst simtu 5,7 sekundēs, vienlaikus saglabājot lielisku vadāmības un stūres informāciju. Tomēr pati stūrēšana ir nedaudz smaga, kas ir nogurdinoša šauros pagriezienos.
Kopumā Juke-R nekādā veidā nejūtas kā sporta automašīna. Drīzāk tas atgādina jautru un spēcīgu atrakciju, kas rada patīkamas emocijas. Automašīna ir skaidri paredzēta nestandarta risinājumu kolekcionāriem un cienītājiem, bet ne profesionāliem braucējiem.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/