Testa brauciens Nissan Leaf

03-янв, 22;15 work 1213
Nissan Leaf ir elektromobilis ar populāru nosaukumu, kas pārdošanā nonāca tālajā 2009. gadā. Šodien, kad uz koplietošanas ceļiem ir daudz vairāk elektromobiļu un to cenas pamazām gājušas uz leju, nolēmām atsaukt atmiņā jau klasisko Japānas autobūves modeli un vēlreiz pārbaudīt mūsdienu realitātēs.
Pirmās paaudzes Nissan Leaf parādīšanās, kuru izvēlējāmies kā savas rubrikas viesi? pat tās parādīšanās laikā bija pretrunīga. Protams, daudz kas šeit ir darīts aerodinamikas un enerģijas taupīšanas labā, taču tas viss izskatās nedaudz neveikli. Jebkurā gadījumā automašīnai ir miljons liela fanu armija, kurai šis izskats šķiet pievilcīgs.

Runājot par auto tehniskajām iespējām, tās ir pieticīgas un mazprasīgas. Zem pārsega atrodas viens 109 ZS elektromotors, kā arī 18 kWh akumulators, nodrošinot 180 kilometru darbības rādiusu ar WLTP ciklu. Pēc mūsdienu standartiem tas ir katastrofāli maz, lai gan ar to vajadzētu būt vairāk nekā pietiekami, lai pārvietotos pa pilsētu.
Pat šodien, vairāk nekā desmit gadus pēc modeļa izlaišanas sērijā, tas jūtas diezgan moderns un lepojas ar neparastu digitālo informācijas paneli un vienkāršu multimediju sistēmu ar minimālu funkcionalitāti. Ekonomiskiem un mazprasīgiem autovadītājiem - visvairāk tas.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/